Inkooptafel 29 oktober 2018

De eerste Inkooptafel heeft inmiddels plaatsgevonden op 7 juni jl. De tweede en laatste inkooptafel van dit jaar vindt plaats op 29 oktober 2018 van 13.00-15.00, in de RAADZAAL van Stadhuis aan het Grote Kerkplein 15 te Zwolle (binnenstad).

 

Bijgaand vindt u de agenda inclusief bijbehorende stukken (bijlage tarieven, wijzigingen raamovereenkomst en administratieprotocol en concept nieuwe tekst administratieprotocol) voor deze tweede Inkooptafel. Uw eventuele vragen met betrekking tot de voorliggende stukken dienen uiterlijk dinsdag 23 oktober 2018 om 12.00 uur in ons bezit te zijn. Alle vragen en opmerkingen die na deze datum binnen komen, worden niet meer meegenomen.

 

Indien u vragen heeft, kunt u die stellen via: inkoop2018@rsj-ijsselland.nl

 

Met vriendelijke groet,

RSJ IJsselland 

Contact

info@rsj-ijsselland.nl

Lübeckplein 2 | 8017 JZ | Zwolle